نمایندگی فروش سامانه پیامکی چاپار
اس ام اس تست-پیام کوتاه آزمایشی
×

موارد استفاده سامانه پیام کوتاه

منتشر شده در دسته: آموزش و امکانات سامانه اس ام اس, آیا میدانید






تبلیغات به وسیله موبایل دارای خصوصیات و مزایای منحصر به فرد است . با استفاده از روشهای مناسب و هدفمند نتایج مناسبی به دست خواهد آمد . کافی است شرکت ها اندکی در زمینه بازاریابی موبایل هوشمندانه عمل کرده و با ارسال آگهی های موردعلاقه مشتریان، آنها را به خرید ترغیب کنند. استفاده از استراتژی ها و برنامه های مناسب و هدفمند برای جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان در موفقیت این روش تبلیغات تاثیر گزار خواهد بود.

شرکت ها می توانند با ارسال پیامک های تعاملی به مشتریان برنامه های تبلیغاتی خود را گسترده تر و مفیدتر کنند . کاربران می توانند از طریق موبایل از برنامه های حراجی ، محصولات و خدمات جدید و تخفیف مطلع شده و کالا یا خدمات مورد علاقه خود را سفارش دهند.
از جمله مزایای مناسب اینگونه از تبلیغات مستقیم ، برند سازی و جلب اعتماد است که میتواند کسب و کار شما را در کلیه مراحل تبلیغات و بازاریابی همراهی کند . ارسال اخبار مهم ، رویدادها ، پیامک های رابطه ای و تعاملی ، پیامک های وابسته به زمان و مکان میتواند اعتماد مشتریان و مخاطبان را افزایش دهد و کمک خواهد کرد مشتریان خود را در بیشترین زمان و بالاترین ارزش حفط و نگهداری کنید.
موارد استفاده از پیام کوتاه:

 مدارس ، آموزشگاهها و دانشکده ها


-اطلاع رسانی سریع به دانش آموزان و هنرجویان جهت تغییرات در زمان برگزاری کلاسها و امتحانات
-تبلیغ و اطلاع رسانی دوره های جدید به دانش آموزان دوره های قبل و تبلیغ منطقه ای
-برگزاری مسابقات و آزمون از طریق پیامک
-ارسال پیامکهای آموزشی مانند لغات و ترجمه
-ارسال اتوماتیک پیامهای تبریک به مناسبتهای مختلف نظیر تاریخ تولد یا ازدواج
-برگزاری نظرسنجی و ارزشیابی دوره ها و اساتید
-امکان ارتباط مستقیم با والدین دانش آموزان و ارائه نمرات و…به آنها
-اعلام جلسات انجمن اولیا و مربیان
-اطلاع رسانی جهت تاریخ انتخاب واحد مربوط به رشته های مختلف
-اطلاع رسانی جهت تاریخ حذف و اضافه
-اطلاع رسانی جهت سمینار، دفاعیه و نمایشگاه ها
-امکان سفارش غذا توسط پیامک برای سلف سرویس دانشگاه

دفاتر بیمه


-اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک
-ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص
-اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن و خدمات بیمه ای
-ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
-ارسال پیامکها تبلیغاتی محله ای و شهری

نشریات و وب سایتهای خبری،تحلیلی


-دریافت مطالب کوتاه و دلنوشته های خوانندگان در شماره بعد
-اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
-ترغیب علاقه مندان برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه پیش از انتشار
-برگزار مسابقه و نظرسنجی پیامکی
-ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبتها
-جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
-اعلام خبرها و دستورعملهای خاص برای پرسنل
-دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه

بیمارستانها و درمانگاه ها

-ارسال اطلاعات پزشکی و دارویی به بیمار
-اعلام جلسات کاری با همکاران و اساتید
-ارسال خبرنامه به پرسنل
-ایجاد ارتباط سریع و دو طرفه بین بیمار و بیمارستان با کمترین هزینه
-پاسخ به سوالات و دریافت نظرات و پیشنهادات
برگزاری نظرسنجی :دکتر نمونه ، پرستار نمونه و…-
-ارسال پیام های تبریک و تهنیت به اساتید و همکاران

شرکتها و سازمان ها


امروزه در سازمان‌ها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است. این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آن‌ها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید. روابط‏ عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژی‌های روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیری‌های اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است.

تکنیک‌های به کار گیری رسانه پیام کوتاه:

-انتشار اخبار سازمان
بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ?صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.
-دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش‌های مردمی
-فراخوان مراسم و همایش‌های علمی فرهنگی
-افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ ۱- خیلی خوب     ۲- خوب     ۳- متوسط     ۴- ضعیف
-ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت‌ها
-ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
-ارسال پیام‌های تربیتی به خانواده‌های کارکنان
-ارائه خدمات طلائی به مشتریان مانند دادن گارانتی -اعلام تاریخ اعتبار آن – اعلام خدمات و سرویسهای دوره ای و غیره

پیامک در آژانسهای مسافرتی

مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می‌کند، فروشنده را تمجید می‌کند و او را به دیگران پیشنهاد می‌دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی‌تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می‌دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد .یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می‌کنند.

تکنیک‌های پیامکی برای جذب توریست
-هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
-چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی‌به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
-چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی‌ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
-اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
-در طول برنامه‌های تور و متناسب با محل‌های مختلف برنامه‌ها را به اطلاع مسافر برسانید:
بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: لابی هتل
-پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی‌از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید:
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را پاسخ دهید
-در بازه‌های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید:
تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی
-با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن‌ها حس مشترکی دارید:
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک

پیام کوتاه در صنعت



نیروی انسانی مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای است. موضوع مهم تر انگیزش کارکنان است. علاوه بر انگیزه‌های ارتقاء شغلی و افزایش دستمزدها موارد دیگری با قابلیت انگیزش بالا وجود دارند. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیت‌های جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده ‌های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند

.تکنیک‌های انگیزش پیامکی برای افزایش بازدهی کارکنان
-ساعتی پیش از حضور کارکنان در محل کار با یک پیام انگیزشی، روحیه آنان را برای شروع کار تقویت فرم ارسال مدارک واریز نقدیکنید:
با استعداد متوسط اما پشتکار متوسط به هر چه بخواهید می رسید.
-دقایقی پس از خروج کارکنان از محیط کار با ارسال پیامی‌از حسن انجام کار آنان تشکر کنید تا بدانند ارزش وجود آن‌ها را درک می‌کنید.
همکار گرامی‌ با تلاش شما یک گام دیگر به موفقیت نزدیک شدیم.
-از کارکنان بخواهید ایده‌ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند
-با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به کارکنان نشان دهید با آن‌ها حس مشترکی دارید.
عید سعید فطر مبارک
-موفقیت‌های کاری مجموعه را با ارسال پیامی‌به کارکنان تبریک بگویید تا آن ‌ها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت‌ها شریک بدانند:
اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۰ بدون تلاش همکاران سخت کوشی مثل شما امکانپذیر نبود برای داشتن چنین همکارانی به خود می‌بالیم.
-در مناسبت‌های زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه شور و نشاط را به محیط کار تزریق کنید:
جنگ صد ساله چقدر طول کشید؟    ۱- ۹۶ سال    ۲- ۱۰۰ سال   ۳- ۱۱۶ سال   ۴- ۱۵۰ سال   شماره پاسخ مورد نظر را برای ما پیامک بزنید
-با ارسال پیام به خانواده‌های کارکنان از آن‌ها تشکر کنید که با حمایت عاطفی خود به پیشرفت و ارتقاء مجموعه کمک می‌کنند:
امروز نان آور خانواده را در آغوش بگیرید هیچ چیز به اندازه آغوش شما او را دلگرم نمی‌کند.

 پیام کوتاه در فروشگاه ها

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد، مطالعات نشان می‌دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می‌ شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی‌گردد. پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

تکنیک‌های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

-هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
-چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی‌از او تشکر کنید. این کار باعث می‌شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید:
مشتری گرامی‌ از اعتماد شما متشکریم
-عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می‌رسد که همواره او را به یاد دارید:
مشتری گرامی‌ عرضه مدل‌های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد.
-لیست کالاهای جدیدی که عرضه می‌کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می‌کند:
فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی
-با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید
-هنگامی‌که شعبه جدیدی افتتاح می‌کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می‌گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می‌کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید:
فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی










مراحل خرید پنل پیامک
  • دکمه قرمز رنگ بالای صفحه سایت کنار دکمه سبز رنگ را یک بار کلیک کنید در کادر باز شده دکمه ورود را کلیک کنید تا وارد پنل نمونه ما شویید و بتوانید امکانات سامانه اس ام اس را مشاهده کنید.

    مرحله 1نسخه نمونه سامانه را ببینید.
  • امکانات متنوع و زیادی را ما در سامانه اس ام اس ی خود برای رفاه شما عزیزان قرار داده ایم از این ادرس امکانات سامانه را مشاهده نمایید

    مرحله 2امکانات سامانه را مشاهده نمایید
  • امکانات متنوع و زیادی را ما در سامانه اس ام اس ی خود برای رفاه شما عزیزان قرار داده ایم از این ادرس امکانات سامانه را مشاهده نمایید و پنل ها را با هم مقایسه نمایید.

    مرحله 3پنل ها را با هم مقایسه کنید
  • بعد از ثبت نام حد اکثر 60 ثانیه رمز و اطلاعات ورود به پنل اس ام اس برای شما به شماره موبایلی که وارد کرده اپید بصورت یک اس ام اس ارسال خواهد شدو بعد از ان وارد پنلتان شوید.اگر این اس ام اس را دریافت نکردید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات ورود به پنل اس ام به شما داده شود.

    مرحله اخرانلاین هزینه ثبت را پرداخت نمایید
تعدادی از مشتریان سامانه